Salam Maal Hijrah

Hari ini kebanyakan tempat bercuti...yela ..public holiday kot...cmpny aku ja x..sobsobsob..nak buat cane...cmpny cina...ada foreigner plak tu...mmg x dpt cuti la melainkan apply sndri...pejam celik pejam celik kejap je kan dah masuk tahun baru...lahaiii..bnyk yg aku perlu perbaiki..terasa ruginya masa berlalu dgn aktiviti sia2...tapi aku x lupa akhirat jugak even aku ni x la sealim mana...huhuh...aku ingin kan bakal suami aku merangkap bakal ayah kepada anak2 aku tu tinggi ilmu agama nya..hope dia dapat bimbing aku dgn sebaiknya...bukan x boleh belajar sendiri tp biarlah lelaki itu membimbing aku.so sweet kot..hahaha ! 
melalut dah aih....so impian n harapan aku utk tahun baru nak jadi seorang insan dan wanita yg berjaya, yg kuat semangat, tabah hadapi segala dugaan, menjadi anak yg solehah, jadi budak yg baik, x mau sakit hati org dah ( i'syallah )....so utk kawan2 semua, aku nak ucapkan " Salam Maal Hijrah"....



No comments:

Post a Comment

Salam Maal Hijrah

Hari ini kebanyakan tempat bercuti...yela ..public holiday kot...cmpny aku ja x..sobsobsob..nak buat cane...cmpny cina...ada foreigner plak tu...mmg x dpt cuti la melainkan apply sndri...pejam celik pejam celik kejap je kan dah masuk tahun baru...lahaiii..bnyk yg aku perlu perbaiki..terasa ruginya masa berlalu dgn aktiviti sia2...tapi aku x lupa akhirat jugak even aku ni x la sealim mana...huhuh...aku ingin kan bakal suami aku merangkap bakal ayah kepada anak2 aku tu tinggi ilmu agama nya..hope dia dapat bimbing aku dgn sebaiknya...bukan x boleh belajar sendiri tp biarlah lelaki itu membimbing aku.so sweet kot..hahaha ! 
melalut dah aih....so impian n harapan aku utk tahun baru nak jadi seorang insan dan wanita yg berjaya, yg kuat semangat, tabah hadapi segala dugaan, menjadi anak yg solehah, jadi budak yg baik, x mau sakit hati org dah ( i'syallah )....so utk kawan2 semua, aku nak ucapkan " Salam Maal Hijrah"....



No comments:

Post a Comment